ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΑΜΕΜΕΙΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

Μυστήρια περίοδος...


Όσοι διαβάζουν τώρα, καταλαβαίνουν υποθέτω τι συνεχίζω να μην κάνω. Τουλάχιστον δεν το κυνηγάω οπότε δεν νιώθω τελείως άχρηστος.
Γαμώτο περνάω μεγάλη περίοδο έμπνευσης, αλλά και βαρεμάρας ταυτόχρονα. Έτσι ενώ έχω να γράψω τα κέρατα μου κάθομαι και ξύνω το παπάρι μου.

Βέβαια δεν θα σας αφήσω έτσι. Το δαιμόνιο κεφάλι μου όταν είναι να κράξει κατεβάζει ωραία πράματα. Φαντάζομαι ότι γνωρίζετε το γνωστό ανέκδοτο που λέει: Τι κοινό έχουν ένας γυναικολόγος και ένας μπάρμαν; … - Και οι δυο δουλεύουν εκεί που άλλοι διασκεδάζουν! Θα με (ναι ρε μαλάκες ΜΕ είναι μη σας γαμήσω, μου γίνατε όλοι πρωτευουσιάνοι) πείτε «ωραία, και;». Ε λοιπόν έκανα μια μικρή παραλλαγή: Τι κοινό έχουν ένας πυροσβέστης και ένας υπάλληλος ιντερνετάδικου;;; … - Και οι δυο δουλεύουν εκεί που άλλοι καίγονται.

Όποιος δεν γέλασε να πα να γαμηθεί. Προφανώς είναι κολλημένος και αυτός.

Τέλος πάντων. Μέσα στο Σ/Κ θα κάτσω να γράψω. Τώρα ιστορίες θα συνεχίσω (που μάλλον από έξι πάνε για οχτώ ή εννιά, ανάλογα τις καύλες); Θα κράξω; Θα την δω γκουρού; Δεν ξέρω, θα δούμε.

Σήμερα λέω να πλακώσω καμιά μπύρα, οπότε σας αφήνω.

8 Comments:

Blogger RaZzMaTaZz said...

Είδα νέο ποστάκιον, ώπα λεω, Μούχλας strikes back! Έστριψα τσιγάρο, άραξα αναπαυτικά και... no story!!!!

Στο συγχωρώ βέβαια, γιατί κι εγώ κρίση βαρεμάρας περνάω και συμπάσχω. Φιλούνια και καλό μπυροπλάκωμα ;)

12:12 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

phgaine na pieis kamia duvel k gia mena.k mhn anhsuxeis h ore3h 8a er8ei k emeis edw 8a eimaste akourastoi fans na perimenoume tis istories sou! sof

2:36 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Ελα μωρε και ποιος δεν βαριεται.Εντωμεταξυ ανακαλυψασ ημερα οτι ο mouxlas εχει και profile στο joy με μια imba photo

4:20 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

ax mouxla mou:( extes edwsa to link se kapoion na diavasei kai mou pe pws den diavazei kolhmenes iddeess.Tou pa pws emena mou kaneis_:D_ kai pws 8a agoraza to vivlio sou XALARAAAAA

Filakia

9:09 μ.μ.

 
Blogger triantara said...

είπα κι εγώ... μετά την προπερασμένη Κυριακή ότι πήγες σε κανά μοναστήρι, στα Ο.Ι.Κ., στην Κούβα για να με ξεχάσεις... ;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

λοιπόν, στείλε ΜΕ κάνα μαιλι με αυτό που λέγαμε μην σε πάρει ο διάολος! (γιατί κι εγώ έχω πέσει στην βαρεμάρα και βαριέμαι να γράφω αλλά να διαβάζω όχι...)

5:55 μ.μ.

 
Blogger mouxlas21 said...

razzmatazz: ara me niotheis :P ...epipleon otan einai tha idopiiso ...mi me piezete ...den apodido:P

sof: ...

fingo: mia mia ti photo?? im-fucking-what?? :S

spygirl: :) thanks ...den pirazei den ginete na aresoume se olous kai oles (pantos kane sto palikari mia erotisi kai rota ton pos ginete na kserei an mia idea einai kolimeni h' oxi afou den tin diabazei? leo ego tora me to ftoxo mialo mou) ...kata ta alla ...katse na bgalo prota to biblio kai sou stelno kai doro:D

triantara: hahahah ...kalo ...as sobareytoume tora:P alithia ti legame? (btw ...i gkomena pire thl na mou pei pos feygoun apo to magazi gia na min pao tsampa ...xm ...nai ok whateva)

7:09 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Και γαμω.Μιλησε ο καμενος μεσα μου sorry

11:37 μ.μ.

 
Blogger triantara said...

μουαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
θες να πεις ότι φαγώθηκε να δει γιατί δεν πέρναγες τόση ώρα... ελπίζω να της απάντησες ανάλογα (όχι: πάω κι εγώ σπίτι μου τώρα) με πιανς;;

:)

8:53 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home