ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΑΜΕΜΕΙΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...

Σάββατο, Νοεμβρίου 25, 2006

Σας χαιρετώ λοιπόν.

Τελευταίο post-άκιον πριν φύγω φαντάρος κυρίες και κύριοι. Όχι μην αγχώνεστε, για λίγες μέρες πάω. Επίστρατο με πήραν μετά από πέντε χρόνια. Υποθέτω ότι τους έλειψα (ή ακόμα χειρότερα ξέχασαν ποιος ακριβώς είμαι χοχοχο). Υποθέτω πως θα έχει πλάκα. Άντε να δούμε. Ελπίζω τουλάχιστον να βρω χρόνο να γράψω τίποτα της προκοπής.

Και τώρα στα όμορφα και τελευταία νέα. Η πολύ-αναμενόμενη σειρά μου «να σε χαίρεται η μανούλα» ακυρώθηκε. Καιρό τώρα με στεναχωρούσε αυτή η εξέλιξη, αλλά σήμερα είναι όλα οκ και πάλι. Γιατί; Μα γιατί πλέον όλα τα επεισόδια (και ακόμα περισσότερα να πω την αλήθεια) υπάρχουν στο http://www.thegreekguys.com . πάτε τώρα που προλαβαίνετε παιδιά προτού πλακώσουν οι ευαγγελάτοι. Φυσικά εγώ ήδη έγινα μέλος :) . Α ρε τιμημένη ελληνίδα γκόμενα ποιος τη χάρη σου. Μεγαλεία!!!

Υγ: Τσεκάρετε και μερικά από τα νέα Link ;)

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

anamenoume istories afou epistreyeis...olo k kati eutrapelo 8a sou sumbei :p
ti na euxh8w?
kalh diaskedash!

8:31 μ.μ.

 
Blogger triantara said...

κατ'αρχάς, όσον αφορά τον στρατό, ένα έχω να πω:
καλά να πάθεις!!!! ;Ρ

κατά δεύτερον, τι λινκ είναι αυτό ρε; που είναι οι ιστορίες;; μας δουλεύεις ρε ψηλέ;;;

(να προσέχεις τους κοριούς... ;Ρ)

2:55 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home