ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΑΜΕΜΕΙΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007

Για να μην λέτε ...

Όχι όντως για να μην λέτε ότι ο ψηλός τα λέει εκ του ασφαλούς και κράζει τους πάντες γιατί είναι έξω από το χορό. Αμ δε. Αν με ρωτήσουν για μαλάκες τον πρώτο που θα δείξω θα είμαι εγώ. Και για να δείτε πόσο μαλάκες είμαι …


…ως και μαύρο σώβρακο φοράω. Τόσο σοβαρά το πήρα ο μαλάκας (το ότι βρέθηκα στην Αριστοτέλους ενώ η συνάντηση ήταν στο λευκό το αφήνω ασχολίαστο). Αλλά όπως λέει και ο Τζιμάκος, άμα είναι να κατηγορείς κάτι πρέπει να το ξέρεις.

3 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

φτου σου, τσολιά μου! :)

12:08 π.μ.

 
Blogger Blondie said...

κούκλος κούκλος!!!

1:55 μ.μ.

 
Blogger ZoHLtaR said...

ΧαχΑΧαχΑΧαχα... Για το φωτογράφο, ούτε σχόλιο έ!? @! :P

8:15 π.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home