ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΑΜΕΜΕΙΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...

Τετάρτη, Μαρτίου 12, 2008

Ζωγραφίζω ο πούστης πάλι, ζωγραφίζω... No 2

Το μεγάλο κρίμα με το κάψιμο του σκληρού ήταν που έχασα τα logs από τους messengers μου ...τα παρακάτω είναι των τελευταίων ημερών.

1) διαφορά ανδρών - γυναικών ... (ή σιγά μην κάθομαι να το ψειρίζω το θέμα)



2) Η δύναμη της συνήθειας ...(ή πως να γαμήσετε σε χρόνο ντε-τε μια κουβέντα)



3) Νικόλας ο μπζηλός σπήκινγκ ...(ή η πλήρης κακοποίηση της ελληνικής)

********** says:
mpravo kamari!
Nikos says:
eimai theos
********** says:
o dias eisai!
Nikos says:
kai trias kai tesseras ama laxei naoume



ΥΓ: Και άλλο δελτίο θέτε αλλά τροφή δια σχολιασμό δεν με έδωκε κανείς ...δώστε κουλές ειδήσεις, δώστε ιδεές, δώστε σχόλια, δωστε δυο πεντακοσάρικααααα, δώστε απο αυτα τα καινούργια τα διακοσάρικααααααα ...

6 Comments:

Blogger mad2luv said...

θα σε δωκω εγωωωωω...χαχα....γαματες συζητησεις...χαχα....

3:42 μ.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

mporeis na kaneis ena reportaz gia fthna 3enodoxeia sto panorama giati erxomai ton allo mhna gia 11 meres k den 8elw na 3eparadiastw?
e fantastike zwgrafe mouxla?
sof-ath

8:23 μ.μ.

 
Blogger Because of you... said...

προς στιγμην νομιζα πως εβγαλες στη φορα τα δικα μου!

Εισαι ψυχουλα τελικα!

P.S.: Δεν ημουν στο πισι οταν μου εστειλες τωρα το ειδα που εκατσα :(

Πολλες πολλες καλημερεεεεεεεες!

4:47 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

ta sxolia einai perita kaitha einai poli poli ftina mprosta sta dika sou dimiourgimata.... :-) filia apo larisa...

8:43 μ.μ.

 
Blogger Stylianee said...

Haha, de pas kala ki esi kai o sinomilites sou:P

12:53 π.μ.

 
Blogger Prince Of The City said...

Αμα εχω ορεξη θα ακολουθησω τη συμβουλη σου και θα μαζωξω logs απο IRC να πεθανουμε στα γελια!

Τις καλημερες μου!

5:34 π.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home