ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΑΜΕΜΕΙΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...

Δευτέρα, Αυγούστου 06, 2007

Ο Νικόλας ο μπζηλός (02)

Σχολιάζει ο Νικόλας ο μπζηλός


Ωραία η ΝΔ ρε μάγκες και να σας επώ την μαύρη αλήθεια. Εμένανε με διασκεδάζει να πούμε. Και για να σας μπάσω εις το θέμα θα σας επώ πως έχει το πράμα.

Εγώ να πούμε καθήμενος επι σερά ετών στον καφενέ του κυρ Θανάση και απολαμβάνων την βαρύγλυκα φράπα μου, έχουσιν δει τα ματάκια μου αρκετά ( τον πλάτανο τις πλατείας ασπούμε να μεγαλώνει). Γι’ αυτό να πούμε αι νεολέοι με έχουσιν και με βλέπουν ως γκουρού και καταθέτουν τας απορίας τους εις εμέ.

Χτες την πρωίαν να πούμε ήρθε νεαρός εκφράζων απορία. Με είπε να πούμε ότι τώρα που’γίνε και 18 στας επόμενας εκλογάς που πλησιάζουν θα πρέπει και κάποιον πούστη να ψηφίσει. Εγω καταρχάς του είπα πως είναι μαλάκας που θα ψηφίσει γενεκότερα αλλα embassy περιπτώσει αφού θέλει τα φώτα μου να τον εβοηθήσω και του’πα να μπει στο παρασύνθημα. Αυτός με είπεσιν πως θέλει να του πω τας απόψεις μου δια τα κόμματα και πρώτα πρώτα με λέει θέλει να του κάμω μιαν αξιολόγηση της κυβέρνησης.

«Μάστα», του’πα και αφού ετράβηξα μια γερή από την τρεις ζάχαρες και μια – και πολύ της είναι – καφέ φράπα μου του απήντησα. «jack daniels» του είπασιν και κοίταζε σαν βλαμμένος. Και τι να κάνει και το παιδί δηλαδής που η υψηλή διανόηση δεν είναι για όλους. Και ξεκίνησα να τον βοηθώ.

«ρε την διαφήμιση», του λέω.

«ποια» με λέει.

«εκείνη που πετάν του φελλούς στο βαρέλι, την ξές;»

«ναι» με λέει

«ε ωραία» τον ελέω «κάπως έτσι είναι και η κυβέρνηση. Πέταγμα των φελλών στο βαρέλι και άραγμα στην ξαπλώστρα ωσότου να ωριμάσει το ουίσκιον»

«μα» με λέει «αυτοί δεν κάνουν ουίσκια»

«ακριβώς» τον ελέω «και για να είμεθα ποιο ακριβείς. ΟΥΤΕ ουίσκια δεν κάνουνε, αλλά νταξ, το έπιασες το νόημα»

Τώρα βέβαια να πω και την αμαρτία μου σε αυτή την κυβέρνησης ποιος πετά τους φελλοί και ποιος είναι φελλός δεν έχω ξεχωρίσει ακόμα, αλλά δεν βαριέσαι.

1 Comments:

Blogger Θανάσης Παπαπαναγιώτου said...

Τας κυβερνήσης εν Ελλάδι, βουτιγμένη σε βούρκον αμαρτίας και διαφθοράς, πέφτει σε αλκοολισμόν.
Η απεξάρτησης φαντάζει έργον με μέγιστον αριθμών μηδενικών προυπολογισμού.
Η λύσις μια.. Να προχωρίσει το πρόβλημα εις βάθος και να ακολουθήσει η ηρωίνη (γνωστή και ώς "η λευκή", λαϊκιστί "η άσπρη") για να μας αφήσουν χρόνους επιτέλους τα 300 καναρίνια που κελαϊδούν σαν βάρβαροι πολεμισταί.

2:19 μ.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home