ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΝΑΜΕΜΕΙΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...

Δευτέρα, Αυγούστου 06, 2007

ΓΑΜΩ-game

Είναι γνωστό πως εμπνεόμαι από πολλά πράματα και πως το μυαλό μου λειτουργεί περίεργα. Είδα λοιπόν το ποστ της Sanity Loss Era θυμήθηκα και κάτι «πες μου 5 πράματα που…» και είδα το φως το αληθινό. Ένα tribute στην Sanity Loss Era και στο ποστ της λοιπόν.

5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΑΜΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.

1) ΓΑΜΩ Την πουτάνα θεά τύχη που μας έστειλε πάνω στη Sevilla. Άντε γαμήσου δηλαδή.

2) ΓΑΜΩ Οτιδήποτε με κρατάει από το να πάω διακοπές σε κανένα νησί (λεφτά, δουλειά κλπ κλπ).

3) ΓΑΜΩ Τη Δράμα και τους δραμινούς - και ας είμαι από εκεί - για τη χωριατοσύνη που τους διακατέχει (είναι δυνατόν το κέρατο μου μέσα, Σάββατο βράδυ να μην έχει εφημερεύων βενζινάδικο; Είναι δυνατόν να γράφεις ότι η διανυκτέρευση σου είναι ως της 22:30;)

4) ΓΑΜΩ Το φελέκι μου γιατί έτσι μου καύλωσε.

5) ΓΑΜΩ Τον καιρό που μια έτσι μια αλλιώς μας έχει γαμήσει αυτός στο τέλος. Όχι τίποτε άλλο, αλλά φτάσαμε και μια ηλικία και αρχίζουν και βαράνε παλαιά τραύματα με το κρύο-ζέστη ζέστη-κρύο.

Και κάνω την γαμωπάσα στους: Uba, Trelo Anipsi, Pascal, ΠρέζαTV και Foulianna, γιατί έτσι μου αρέσει και όποιος δεν γουστάρει τον γαμώ και αυτόν.

7 Comments:

Blogger Sanity Loss Era said...

Και γαμώ τις καταστάσεις δηλαδή...

8:17 μ.μ.

 
Blogger Matron Maya said...

γάμησε τα!!!

(συμφωνώ με το πρώτο .. γαμώ το χέρι του γαμημενου που γαμωτράβηξε την γαμωμπαλα)

11:36 π.μ.

 
Anonymous Ανώνυμος said...

Eυχαριστώ για την πρόσκληση.
Δεν συμμετέχω δυστυχώς σε μπλογκοπαιχνίδια
(μην το παίρνεις προσωπικά, οκ?)

1:12 μ.μ.

 
Blogger Hedwig said...

kakoproairete...prwton ksereis oti pia exw kai egw blog..asxeta an mpainw mia fora stis 100 meres...
deyteron efoson to ksereis an an to skexases sto thymizw, eprepe na me kaleseis na grapsw kai egw..:P
kai triton egw gamw-esena..mlk:P

10:45 μ.μ.

 
Blogger Hedwig said...

kai tetarton esy gamas-sofia hahahahaah

10:46 μ.μ.

 
Blogger Hedwig said...

den apantas e?
telika ontws gamas-sofia...kai thn gkastrwneis kai ths zhtas to xeri...ante kai egw paranyfaki..xoxoxo

1:16 π.μ.

 
Blogger Hedwig said...

na ti pathaineis otan den proskaleis ton swsto kosmo...pascal said...

Eυχαριστώ για την πρόσκληση.
Δεν συμμετέχω δυστυχώς σε μπλογκοπαιχνίδια
(μην το παίρνεις προσωπικά, οκ?)

1:12 μμ
parta:P

1:19 π.μ.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home